U svom prvom pokušaju (s novim filterom zraka i rekalibriranom centralnom upravljačkom jedinicom) poznata tuning kompanija Mountune ponudila je Focus RS s 375 KS, što je 25 KS više u odnosu na tvornički potencijal Focusovog 2,3-litarskog četverocilindarskog turbo motora.
I bez obzira na to što se većina složila da je 375 KS sasvim dovoljno za jedan od najboljih sportskih automobila C segmenta, u Mountunu su u svom drugom pokušaju (s novim rekalibriranjem, novom usisnom granom, poboljšanim turbo-punjačem i međuhladnjakom...) u motor "ugurali" još 25 KS pa se Focus RS s 400 KS i 560 Nm najvećeg obrtnog momenta još više odvaja od najljuće konkurencije.
Mountune nije objavio podatke o performansama automobila, ali su objavili da za opciju M400 kupci moraju izdvojiti nešto više od 3.500 eura. Vanjski i unutrašnji izgled automobila nije mijenjan.