Projekt koji je trajao dvije godine rezultirao je modelom Navara-R s tuniranim motorom iz Nissana GT-R.
Unikatna Navara-R je dobila široki bodykit kompanije Sterling Automotive koji uključuje dodatke za prednje i stražnje blatobrane, ekstenzije branika, naglašen prednji spliter i dva stražnja spojlera od kojih je jedan postavljen na krov, a drugi na vrata prostora za teret.
Pickup je folijom presvukla kompanija Fleet Livery Solutions Ltd, a tu su i atraktivne 20-inčne BBS felge, tako da ovu Navaru niko neće moći zamijeniti sa standardnim modelom.
Iako izleda impresivno, najvažnije modifikacije kriju se ispod haube. Navarin dizelski motor je uklonjen, a na njegovo mjesto je ugrađen tunirani VR38DETT motor iz Nissana GT-R. Zapremina ovog twin-turbo V6 motora pod oznakom VR41 je povećana na 4,1 litar, a razvija "magičnih" 1.000 KS. Snaga se prenosi na sva četiri točka putem modificiranog mjenjača s duplim kvačilom koji je složila kompanija Dodson Motorsport.
Nissanov pickup je poznat po off-road spsobnostima, no u slučaju Navare-R su načinjenje modifikacije šasije i ovjesa kako bi bila što bolja na stazi. Za zaustavnu moć se brinu poboljšane RC6 i RC4 Alcon Specialist kočnice.
U unutrašnjosti je novi GT-R upravljač, dva Sparco sjedišta, crvneo stop-start dugme, mali digitalni klaster te Kenwood ozvučenje s velikim ekranom osjetljivim na dodir smještenim na centralnu konzolu.
SB Motorsport prima narudžbe za Navaru-R koja košta najmanje 250.000 funti. Pickup je legalan i za cestovnu vožnju.