Lamborghini je s modelom Huracán Tecnica nedavno popunio prazninu između verzija Evo i STO, a u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Novitec potrudili su se da vlasnicima jednog od posljednjih supersportskih automobila koji pokreće atmosferski motor ponude elemente s kojima će Tecnica biti nešto drugačija od standardne verzije.
U Novitecu kažu da će s novim karbonskim karoserijskim komponentama Huracán biti još stabilniji pri velikim brzinama, a priču oko stabilnosti podupiru i novi elementi višestruko podesivog ovjesa koje je za Novitec pripremila poznata njemačka kompanija KW, a s kojima je podnica dvosjeda bliža tlu za dodatnih 35 milimetara. Poboljšano je i hlađenje kočnica.
Standardne 20 i 21-inčne felge zamijenjene su opcijom s centralnim pričvršćivanjem iz ponude kompanije Vossen koju Novitec nudi u 72 boje. Za više zvuka brine novi izduvni sistem od visokokvalitetnog nehrđajućeg čelika.
U Stettenu se ovaj put nisu bavili motorom, pa dorađen Lambo i dalje pokreće 5,2-litarski V10 koji razvija 640 KS i 565 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 7-stepeni automatski mjenjač. Dovoljno za 325 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde.