Nemoguće je na osnovu vanjštine njemačkog sedana zaključiti da AMG E63 S ispod poklopca motora krije 1.105 KS, a u Posaidonu su za dostizanje spomenute brojke uradili mnogo toga na AMG-ovom 5,5-litarskom biturbo V8 motoru.
Za početak, radna zapremina motora povećana je na 6,5 litara, a s novim kapacitetnijim međuhladnjacima stigao je i par novih turbo-punjača. Nov je i izduvni sistem, a "tačka na i" stavljena je adekvatnim rekalibriranjem centralne upravljačke jedinice.
Dodatnim je konjskim snagama enormno porasla i vrijednost najvećeg obrtnog momenta (1.350 Nm s elektronskim limitatorom!), zbog čega su se u Posaidonu morali pozabaviti i temeljitim poboljšavanjem 7-stepenog automatskog mjenjača koji treba izaći na kraj s dodatnih 550 Nm u odnosu na obrtni moment koji nudi standardni motor.
Detalji o performansama nisu objavljeni, ali novi brzinomjer čija skala završava brojem 380 jasno sugeriše da je Posaidonov E63 S jedan od najupečatljivijih "spavača" današnjice.