U Pit26 Motorsportsu nisu pravili kompromise, pa su za osnovicu projekta kojim su Mercedesovu G-Klasu pretvorili u "pick-up“ iskoristili najsnažniji G(eländewagen) koji se krije iza oznake G63.
Na kutijastoj šasiji koja je produžena 50 centimetara osigurano je dovoljno prostora za luksuzno opremljenu kabinu u koju se može smjestiti pet osoba i otvoren tovarni prostor iza drugog reda sjedišta na čijem je kraju postavljen rezervni točak.
U nastojanju da G-Klasu učine još sposobnijom u "off-road“ uslovima, Amerikanci su joj proširili trag točkova i njenu podnicu dodatno udaljili od tla s novim komponentama ovjesa koje „potpisuje“ poznata kompanija Bilstein. Tu su i ogromne terenske gume iz ponude kompanije Toyo koje mogu biti postavljene na 18 ili 20-inčnim ojačanim felgama, a s ovjesom i visinom guma rastojanje između tla i podnice povećano je dodatnih 22 centimetra u odnosu na rastojanje kod standarnog G63.
Među zanimljivim detaljima na prvom napravljenom primjerku "pick-up“ G-Klase (koja asocira na Jeep Gladiator) su odbojnik s vitlom za izvlačenje, krovni šator i nosač za dva bicikla, a u Pit26 kažu da će svaki napravljeni primjerak biti prilagođen željama i potrebama kupca.
Nema promjena ispod prednjeg poklopca, pa i G "pick-up“ pokreće AMG-ov 4-litarski V8 biturbo motor koji razvija 585 konjskih snaga i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za doradu za koju u Pit26 Motorsportsu potroše 1.100 radnih sati treba izdvojiti oko 390.000 dolara.