Porsche 911 Turbo S iz Brabusove radionice izašao s agresivnim body kitom i 900 KS
Mnogi će se složiti da je Porsche 911 Turbo simbol modernih sportskih automobila, mašina koja može biti veoma brza na stazi te istovremeno udobna na autoputu. Model 911 čak nadmašuje ovu formulu nudeći dovoljno praktičnosti i svestranosti da postane automobil za svaki dan, a čak se može pretvoriti i u kamper, što najbolje zna Porscheov direktor Oliver Blume koji je kampovao u krovnom šatoru tokom ovogodišnje utrke 24 sata Le Mansa.
S druge strane spektra, coupe iz Stuttgarta je pravo čudovište, posebno kada se nađe u rukama onih koji ga znaju unaprijediti na pravi način. Upravo je Brabus jedna od kompanija koje znaju napraviti vrhunske modifikacije. Stručnjaci iz Bottropa ne biraju Porscheove modele često za svoje projekte, no kada to učine, rezultati su spektakularni. Upravo to važi i za novi Brabus 900 Rocket R, koji je baziran na Porscheu 911 Turbo S.
Automobil je dobio kompletan body kit koji u Brabusu nazivaju Widestar, a sastoji se od dijelova napravljenih od karbonskih vlakana uključujući novi lip spojler naprijed, nove ventilacijske otvore na lukovima točkova, novi difuzor nazad. Sve komponente su optimizirane u zračnom tunelu, a iz Brabusa kažu da je rezultat "novi nivo aerodinamične efikasnosti".
Međutim, prava magija se krije ispod "haube". Brabus je ugradio dva veća i efikasnija turbopunjača za 3,8-litarski 6-cilindrični motor koji sada razvija 900 KS. Sportski izduvni sistem visokih performansi napravljen je od inkonela te sadrži elektronski kontrolisane ventile, a koji omogućava motoru da "lakše diše".
Zahvaljujući dodatnom obrtnom momentu, 911 Turbo S sada od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,5 sekundi, dok standardni taj posao obavlja za 2,7 sekundi.
Brabus je pripremio 21 i 22-inčne Brabus Monoblock P Platinum Edition kovane felge s pet krakova. Unutrašnjost je presvučena crnom kožom sa šestougaonim dizajnom na sjedištima. Strop je presvučen Alcantarom.