U skladu s nazivom, novi "soft kit" je značajno ublažio agresivni stil. Međutim, i dalje ima puno karbonskih vlakana, što uključuje haubu, stražnje krilo, bočne retrovizore i prednji spliter. Porsche koristi novi set felgi u crnoj boji, koji je ipak suptilniji u odnosu na prethodni paket.
Mansoryjev "soft kit" ima tradicionalni karbonski izgled s dosljednim valovitim uzorcima umjesto ljuskastih izloženih karbonskih vlakana na modelu PL9M Evo 900. Nedostaje i uvećani usis zraka, a nema ni ventilacijskih otvora na blatobranima te velikih krovnih kanala. Mansory se odlučio i za suptilniji stražnji difuzor. Ovaj paket je sličan onom koji je Mansory pripremio za Aston Martin DBX nešto ranije.
Najbolji dio paketa su značajnija mehanička poboljšanja. Porsche 911 Turbo S pokreće 3,8-litarski twin-turbo 6-cilindrični motor, čija je snaga povećana s fabričkih 630 na 900 KS, a to znači i da je snažniji od modela Evo 900 koji isporučuje 888 KS. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 3 sekunde.
Detalja još uvijek nema, no vjeruje se da je riječ o ugradnji većih turbopunjača i izduvnog sistema visokih performansi, kao i o mapiranju ECU jedinice.