Za dodatnu pažnju
37

Mansory tunirao Lamborghini Revuelto: Više snage i još agresivniji izgled

Piše: D. B.
Teško je povjerovati da Lamborghini Revueltu nešto nedostaje, no Mansory u svojim projektima nikad nije "stidljiv" i uvijek pronađe način da ostavi svoj prepoznatljiv "potpis" u vidu "koktela" karbona i brojnih detalja.

Projekt pod nazivom Mansory Initiate je prvi koji je zasnovan na ovom modelu s plug-in hibridnim V12 pogonom, uključuje karbonske komponente, oštrije linije i povećanje snage. Dolazi nakon modela Mansory Carbonado i Cabrera te u odnosu na njih izgleda "suzdržano", barem za Mansoryjeve standarde.

Karbonski body kit ne ide mnogo dalje od već agresivnog fabričkog Revuelta, nego samo naglašava oštre ivice i dramatične uglove, čime osigurava da automobil bude još uočljiviji i "opasniji".

Revuelto je dobio karbonsku haubu s ventilacijskim otvorima, oštriji spliter i proširenja branika, a tu su i redizajnirani pragovi s integrisanim otvorima i perajama, kao i novi detalji usisnika u obliku slova "Z".

Dio paketa je veliki i agresivni difuzor, koji izgleda kao da je "ukraden" s prototipa za Revuelto SVJ. Automobil krase i mansorijeve oznake, a dobio je i novi poklopac motora načinjen od karbona, kao i novi spojler.

Mansory Initiate se "kotrlja" na novom setu FV.10 laganih kovanih felgi s deset krakova veličine 21 inč naprijed i 22 inča nazad. Na ovim felgama su gume dimenzija 265/30 ZR21 naprijed te 355/25 ZR22 nazad.

Unutrašnjost odlikuje uobičajena tema, sve što kupci požele, mogu i dobiti. Automobil prikazan na fotografijama je u unutrašnjosti presvučen kožom i antilopom te sadrži zlatne detalje na sjedištima, konac i oznake.

Što se tiče performansi, moćni 6,5-litarski V12 motor je sada snažniji i razvija 880 KS te 760 Nm obrtnog momenta. Dva električna motora plug-in hibridnog sistema su nepromijenjena, tako da automobil raspolaže s ukupno 1.070 KS.

Za ubrzanje od 0 do 100 km/h sada su potrebne 2,4 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 354 km/h. Mansory tvrdi da se dodatna snaga zaista osjeti.

Koliko modifikacije koštaju, nije javno objavljeno.