Shodno SUV trendu koji ne pokazuje znakove slabosti, mnogi su predviđali da Lamborghinijev model Urus neće još dugo biti jedini SUV u ponudi slavne italijanske automobilske kompanije, a prema glasinama iz različitih izvora spominjali su se i manji i veći SUV modeli u odnosu na spomenuti Urus koji je glavni „krivac“ za rekordne rezultate prodaje koje su u Sant'Agata Bologneseu zabilježili prošle godine.
Na razočaranje mnogih, šef odjela marketinga i prodaje Federico Foschini potvrdio je da, Lamborghini nema namjeru da širi SUV ponudu, jer takvi modeli nisu u fokusu kompanije koja je svoju slavu stekla proizvodnjom čuvenih supersportskih dvosjeda s centralno smještenim V motorima s najmanje osam cilindara.
Foschini je rekao da manji SUV u odnosu na Urus po standardima Lamborghinija ne bi imao dovoljno performansi i ekskluziviteta, a SUV koji bi bio veći od Urusa imao bi previše centimetara/kilograma, što je u potpunoj suprotnosti s filozofijom kompanije koju je 1963. godine osnovao Ferruccio Lamborghini. "Proizvodnju takvih SUV-ova radije ćemo prepustiti nekoj od ostalih kompanija koje su pod okriljem Volkswagena", kaže Foschini.
Pored Urusa koji je u međuvremenu djelimično elektrificiran, a koji Foschini smatra pravom mjerom, Lamborghini će proizvoditi Revuelto čiju osnovicu hibridnog paketa čini V12 motor i Temerario (nasljednik Huracána), a u planovima ostaje i električni GT 2+2 koji je najavljen s konceptnim modelom Lanzador i u produkcijskom izdanju bi trebao biti spreman prije kraja decenije.