Nismo je planirao proizvesti ukupno 20 primjeraka, no na kraju je uspio doći do 19 korištenih R34 V-Spec II primjeraka.
Potražnja za R34 GT-R modelima je izuzetno visoka i za to postoji dobar razlog, a jedan Z-Tune je prodan za čak 1.985.000 dolara što je novi rekord. Visoke cijene za R34 nisu iznenađenje, a neki rjeđi modeli dostižu cijenu od oko 400.000 dolara. Međutim, Z-Tune je novi rekorder.
Z-Tune ima zanimljivu historiju. Nismo je morao uvjeriti Nissan da je važno da se proizvede ovaj model, tako da je kupio V-Spec II iz 2002. godine te njegov motor unaprijedio komponentama posuđenim od trkaćih automobila. Z-Tune je stoga dobio čvršći blok motora, a zapremina je povećana na 2,8 litara. Također, ugrađeni su bolji turbopunjači, a snaga je povećana na 493 KS i 540 Nm obrtnog momenta.
Nissan je potom dao dozvolu Nismu da kupi nekoliko polovnih automobila i pretvori ih u Z-Tune modele. Svi su lakirani u T-Tune Silver srebrnu boju osim jednog kojeg krasi Midnight Purple III ljubičasta boja.
Automobil je dobio funkcionalne ventilacijske otvore na poklopcu motora, a također je nešto širi kako bi se napravilo mjesta za šire točkove. Sachs je pripremio ovjes, a za ovaj automobil su dizajnirane specijalne Brembo kočnice.
Model je poseban i zbog metode koju je Nismo koristio. Svaki automobil je u potpunosti rastavljen, a potom sastavljen ručno. Nismo je čak obavio i dodatna varenja te je neke dijelove zamijenio karbonskim.