Samo 20 primjeraka
7

SARD-ova ograničena verzija Toyote GR Supre razvija 500 konjskih snaga

D. B.
Japanski tuner i trkaći tim SARD predstavio je svoju verziju Toyote GR Supre.

Četvrta generacija Toyotinog modela Supra bila je jedna od najpopularnijih među tunerima u aftermarket historiji, tako da nije čudno što su tuneri zainteresovani i za potpuno nogu A90 GR Supru. nekoliko modificiranih GR Supri je predstavljeno na ovogodišnjem virtuelnom SEMA360 showu uključujući nevjerovatnu "drift mašinu" sa 1.030 KS koja uništava gume.

Sada je japanski tuner i trkaći tim SAD predstavio svoj pristup GR Supri, unaprijedio je njen dizajn i povećao snagu njenog motora. SARD je bio prvi japanski proizvođač koji je učestvovao na utrci 24 sata Le Mansa, a trenutno se takmiči u Super GT GT500 klasi.

U poređenju sa standardnim modelom, GR Supra ima agresivni body kit zbog kojeg je šira za 3,14 inča. Prednji usisnici zraka su veći, a dodani su novi ventilacijski otvori na poklopcu motora i prednjim blatobranima. Zbog širih blatobrana stražnji kraj izgleda mišićavije, a i stražnji branik je dobio veće ventilacijske otvore, novi difuzor i veće završetke izduvnih cijevi. Suptilni stražnji spojler kompletira preobražaj.

Kao i standardni model, modificiranu GR Supru pokreće BMW-ov 3,0-litarski 6-cilindrični motor s turbopunjačem, a SARD je svojom magijom iz njega izvukao dodatnu snagu. Standardna GR Supra razvija 382 KS i 499 Nm obrtnog momenta, dok SARD-ova verzija isporučuje 493 KS i 685 Nm obrtnog momenta.

Veliko povećanje snage je postignuto ugradnjom BorgWarner turbopunjača, remapiranja ECU jedinice, ugradnje izduvnog sistema od titanija i sportskog katalizatora.

Kako povećanje snage utječe na performanse, zasad nije otkriveno, ali bi modificirana GR Supra trebala ubrzavati od 0 do 100 km/h za manje od 3,7 sekundi.

Kako bi se ukrotila veća snaga, japanski tuner je ojačao šasiju, ugradio prilagodljivi ovjes, moćnije Alcon kočnice s prednjim kliještima sa šest klipova, a tu su i 20-inčne felge od legura s Bridgestone Potenza S007A gumama.

Samo 20 primjeraka će biti proizvedeno, a svaki će koštati nešto manje od 120.000 dolara. Standardna GR Supra košta najmanje 40.000 dolara.