Tuner je pažnju poklonio najsnažnijem modelu M140i s pogonom na stražnje točkove, pripremio je body kit koji uključuje spojler za prednji branik, kao i jedan na krovu.
Kao i mnogi trenutni BMW tuning projekti, hatchback iz Bavarske je odbacio standardni izduvni sistem te je dobio Akrapovičev set sa završecima cijevi od karbonskih vlakana kako bi se naglasio njegov sportski izgled. Promjenu predstavljaju i novi sjajni 19-inčni naplaci od legura s pet krakova u dva tona.
AC Schnitzer je poradio i na 3,0-litarskom rednom 6-cilindričnom motoru koji standardno isporučuje 335 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tuneru on sada razvija 394 KS i 600 Nm obrtnog moemnta, što predstavlja povećanje za 59 KS i 100 Nm.
Povećanje snage je imalo pozitivan utjecaj na performanse standardnog modela M140i uparenog sa osmostepenim automatskim mjenjačem, kojem je za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno 4,6 sekundi. U slučaju modela s xDrive pogonom, najsnažnija Serija 1 do "stotke" stiže za 4,4 sekunde.
Sljedeća generacija Serije 1 će biti bazirana na UKL platformi, što znači da će imati pogon na predje točkove. Nasljednik modela M140i je također u planu, ali će biti dostupan samo sa xDrive pogonom te bi mogao nositi oznaku M130iX.