Kao što je obično slučaj sa Singerom, ovaj automobil je pravo lagano umjetničko djelo. Karbonski dijelovi uključuju blatobrane, branike, haubu, stražnji poklopac i krov. Prethodni vlasnik je dodao nekoliko opcija eksterijera poput eksternog poklopca goriva i ulja, niklovane odbojnike te Singerove oznake u boji zlata.
Ovaj primjerak se najviše ističe po svojoj unikatnoj boji nazvanoj Namibia žuta, koja je kombinovana s linijama i smeđim natpisom "Porsche". Ova žuta boja odgovara boji dina u Sossusvieiju.
Automobil pokreće 4,0-litarski atmosferski 6-cilindrični motor koji potpisuje Ed Pink i koji je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Singer ima nekoliko dobavljača motora uključujući Porsche.
S obzirom da se Ed Pink, koji je osnovao kompaniju Ed Pink Racing Engines, nedavno penzionisao, ovo je jedan od posljednjih motora koje je ručno napravio. Motor razvija najmanje 400 KS.
Automobil je opremljen svime što je potrebno da vozač zadrži kontrolu. Dolazi standardno s diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, 17-inčnih Fuchs felgama s Michelin Sport 4S gumama, Ohlins prilagodljivim amortizerima i Brembo kočnicama.
Veći dio unutrašnjosti presvučen je Bone bijelom kožom, što je još jedna poveznica s Obalom kostura u južnoj Namibiji. Bijela boja se sjajno slaže s mesinganim ventilacijskim otvorima, mat crnim pedalama, Momo Prototipo upravljačem presvučenim crnom kožom i narančastim brojčanicima. Motor se "vrti" do 11.000 obr/min.
Ovo je definitivno jedan od najluksuznijih Singera jer dolazi s klima-uređajem, električnim podizačima prozora i Porsche Classic navigacijskim sistemom te ozvučenjem.
Očekuje se da će automobil biti prodan po cijeni do 1,3 milion dolara.