Tuneri vole modificirati Porsche 911 jer predstavlja sjajnu platformu za brojna poboljšanja. Njemački tuner SSR Performance kreirao je GT na bazi aktuelne 992 generacije modela 911 Turbo te je povećao njegovu snagu na 846 KS i 950 Nm obrtnog momenta. Proizvodnja će biti ograničena na samo 10 primjeraka.
SSR je izvukao dodatnu snagu modificiranjem turbopunjača, usisnog sistema, poboljšanja sistema za hlađenje zraka i promjenama izduvnog sistema. Također, tuner je pripremio novi softver za motor i mjenjač. Podatak o ubrzanju nije objavljen, no maksimalna brzina je elektronski ograničena na 338 km/h.
SSR GT koristi amortizere s tri podešavanja naprijed i četiri nazad, dok kočioni sistem uključuje nove pločice, Stahlflex crijeva i poboljšani sistem hlađenja.
SSR je posvetio pažnju i aerodinamici te je utrostručio downforce u odnosu na standardni 911 Turbo. Dio karoserije je hauba s "nozdrvama" kao u slučaju najnovijeg modela GT3, dok se u uglovima se nalaze krilca. Stražnje krilo je u obliku labudovog vrata, a napravljene su i promjene podvozja.
SSR je radio na ovom projektu dvije godine s ciljem kreiranja snažnog automobila koji se može voziti na cesti, ali i koji će biti sjajan na stazi.
Bit će proizvedeno samo 10 primjeraka, a kupci mogu sarađivati s kompanijom kako bi izabrali boju karoserije i detalje unutrašnjosti.
Tuning svijet Porscheovih automobila je ogroman. Techart pravi 19 primjeraka modela GTstreet R Flyweight, koji razvija 789 KS i koji je primarno podešen za stazu.
Manhart nudi TR 800 paket za Porsche Turbo S, koji podiže snagu na 822 KS, ali i donosi poboljšanja ovjesa i body kit.
Na putu direktno iz Porschea je novi snažni 911 Turbo. Najnovija iteracij modela GT2 RS se razvija na Nurburgringu, ima visoko stražnje krilo i velike usisnike na haubi, a špekuliše se da razvija više od 500 KS.