U Leonbergu su za osnovicu posljednjeg projekta koristili Coupé verziju najsnažnijeg Porschea 911 iz Carrera porodice koji se krije iza oznake GTS, a koji u standardnom izdanju pokreće trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor sa 480 konjskih snaga i 570 Nm najvećeg obrtnog momenta.
S doradama softvera ispod zadnjeg poklopca, vozač(ica) TechArt Porschea 911 GTS može računati da će motor u radnim programima Sport i Sport Plus razvijati 560 konjskih snaga i 670 Nm najvećeg obrtnog momenta, što ga čini znatno snažnijim od Porschea 911 GT3 i neznatno slabijim od modela 911 Turbo.
Uz dodatni potencijal i 8-stepeni PDK mjenjač Coupé od 0 do 100 km/h stiže za 3,1 sekundu (0,3 sekunde brže od standardnog) i razvija 320 km/h (9 km/h više od standardnog). Ljubiteljima vožnje na stazi svidjet će se pojasevi u šest tačaka pričvršćivanja i sigurnosni kavez iza B nosača.
U duhu trkanja su i nove 20 i 21-inčne aluminijske felge Formula VII s centralnom maticom za pričvršćivanje iza kojih se krije dorađen adaptivni ovjes s kojim podnica karbonom olakšanog automobila može biti bliža tlu od 15 do 40 milimetara.