Tedson Motors za svoj posao naplaćuje 800.000 eura, s tim da ova cijena ne uključuje donorski automobil. U procesu stvaranja Etne, Tedson Motors je započeo rad na prvoj generaciji Gallarda i proizveo potpuno karbonsku karoseriju. Promjene počinju naprijed, gdje se nalaze unikatni branik i hauba, kao i unaprijeđena verzija originalnih svjetala, koja sada sadrže i LED dnevna svjetla. Bočni profil Etne je posebno lijep.
Modificirani Lambo je dobio nove felge i pragove, obloge vrata i bočne usisnike zraka, dok se u stražnjem dijelu nalaze tri lamere. Stražnji kraj izgleda kohezivnije nego u slučaju novog Lamborghini Temerarija, a Etna posjeduje i unikatni poklopac motora, dodatne ventilacijske otvore, veliki spojler u obliku pačijeg kljuna i atraktivna LED svjetla, slična onim na modelu Revuelto. Gallardov izduvni sistem je prebačen u sredinu, a nazad se nalaze još novi branik i difuzor.
Tedson Motors se nije fokusirao samo na izgled. Zahvaljujući novim karbonskim panelima, model Etna je lakši za 200 kg u odnosu na originalni Gallardo. Tedson je posudio komponente ovjesa od trkaćeg automobila Gallardo Super Trofeo, kako bi se osiguralo da se automobil vozi "žestoko" kako i izgleda.
Gallardov 5,0-litarski atmosferski V10 motor je znatno modificiran ugradnjom novih unutrašnjih komponenti, tako da je njegova snaga povećana za 80 KS i sada iznosi 600 KS. Motor "vrti" daleko iznad 10.000 obr/min.
Svi Tedsonovi primjerci modela Etna koriste poboljšanu verziju originalnog 6-stepenog e-Gear automatiziranog mjenjača.
Svaki automobil se pravi po narudžbi, tako da klijenti imaju slobodu izbora.