Kreacija hrvatske firme
25

Tedson Etna je restomod baziran na Lamborghini Gallardu

Piše: D. B.
Hrvatska kompanija Tedston Motors predstavila je svoj novi restomod pod nazivom Etna, koji je zasnovan na prvom Lamborghini Gallardu te ga je učinio još boljim.

Tedson Motors za svoj posao naplaćuje 800.000 eura, s tim da ova cijena ne uključuje donorski automobil. U procesu stvaranja Etne, Tedson Motors je započeo rad na prvoj generaciji Gallarda i proizveo potpuno karbonsku karoseriju. Promjene počinju naprijed, gdje se nalaze unikatni branik i hauba, kao i unaprijeđena verzija originalnih svjetala, koja sada sadrže i LED dnevna svjetla. Bočni profil Etne je posebno lijep.

Modificirani Lambo je dobio nove felge i pragove, obloge vrata i bočne usisnike zraka, dok se u stražnjem dijelu nalaze tri lamere. Stražnji kraj izgleda kohezivnije nego u slučaju novog Lamborghini Temerarija, a Etna posjeduje i unikatni poklopac motora, dodatne ventilacijske otvore, veliki spojler u obliku pačijeg kljuna i atraktivna LED svjetla, slična onim na modelu Revuelto. Gallardov izduvni sistem je prebačen u sredinu, a nazad se nalaze još novi branik i difuzor.

Tedson Motors se nije fokusirao samo na izgled. Zahvaljujući novim karbonskim panelima, model Etna je lakši za 200 kg u odnosu na originalni Gallardo. Tedson je posudio komponente ovjesa od trkaćeg automobila Gallardo Super Trofeo, kako bi se osiguralo da se automobil vozi "žestoko" kako i izgleda.

Gallardov 5,0-litarski atmosferski V10 motor je znatno modificiran ugradnjom novih unutrašnjih komponenti, tako da je njegova snaga povećana za 80 KS i sada iznosi 600 KS. Motor "vrti" daleko iznad 10.000 obr/min.

Svi Tedsonovi primjerci modela Etna koriste poboljšanu verziju originalnog 6-stepenog e-Gear automatiziranog mjenjača.

Svaki automobil se pravi po narudžbi, tako da klijenti imaju slobodu izbora.