Proizvodnja će biti ograničena na svega 300 jedinica, a svaki automobil će sadržavati niz poboljšanja u odnosu na 6-cilindrični model na kojem je ovaj "labuđi pjev" baziran.
Iako se špekulisalo da će BMW dopustiti Toyoti da koristi moćni S58 motor iz M odjela, Final Edition ipak koristi isti B58 motor, ali je njegova snaga povećana s 387 KS i 500 Nm obrtnog momenta na 435 KS i 550 Nm. BMW čak ne prodaje automobil "pojačanom" verzijom 3,0-litarskog turbopunjenog motora, no aftermarket scena je pokazala da bavarski redni "šestak" ima ogroman potencijal za tuning.
Supra A90 Final Edition je dobila veće 19-inčne prednje Brembo kočnice, prilagodljivi KW ovjes i Akrapovič titanijumski izduvni lonac za još agresivniji zvuk. Na automobilu su 19-inčne prednje i 20-inčne stražnje felge s Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama dimenzija 265/35Z1R19 naprijed i 286/30TR20 nazad, koje su za 10 posto šire od guma na standardnoj Supri.
S motorom je uparen isključivo 6-stepeni manuelni mjenjač.
Supra A90 Final Edition je opremljena aerodinamičnim paketom, koji uključuje prednji spojler i stražnje krilo u obliku labudovog vrata, a obje komponente su napravljene od karbonskih vlakana. Također, tu su prednja krilca, centralno krilce i otvor na haubi.
Automobil je dobio isti aluminijski nosač za stražnji podokvir kao i GT4 trkaći automobil, kao i određena ojačanja. Toyotini inženjeri su poradili na električnom servo upravljaču i promijenili ugao nagiba za bolje prijanjanje. U unutrašnjosti su karbonske Recaro kadice i crveni sigurnosni pojasevi, a brojne površine su presvučene Alcantarom.
Toyota također lansira Supru 3.0 za globalna tržišta uključujući Evropu, gdje nosi naziv Lightweight Evo, a može se naručiti od januara naredne godine. Ovaj model ima moćnije prednje Brembo kočnice i ojačanja naprijed i nazad, kao i karbonski stražnji spojler u obliku pačijeg repa.
Posljednja verzija aktuelne generacije Supre dolazi s mat crnim felgama s revidiranim uglom nagiba, poboljšanim EPS-om, modificiranim amortizerima, crvenim sigurnosnim pojasevima i Alcantarom presvučenim vozačevim sjedištem. Promjene zaokružuju crveni detalji na sjedištima i ručici mjenjača.