Kada je prije dvije godine pod reflektore stigao strašni Huracán STO u Lamborghiniju su ga opisali kao "trkaći auto koji se može koristiti i na javnim cestama“, jer je STO (Super Trofeo Omologata) sa sobom donio još manje kilograma i više prijanjanja, što ga čini idealnom "igračkom“ za provođenje slobodnog vremena na stazi.
Uz činjenicu da je 75 odsto karoserije standardnog Huracána STO napravljeno od karbona, u njemačkoj tuning kompaniji Novitec zaključili su da karbonsko "odijelo“ može biti još atraktivnije i još lakše, pa su tri četvrtine Lamborghinijevih karoserijskih elemenata zamijenili elementima iz svoje proizvodnje.
Drugačije su i ojačane/olakšane 20 i 21-inčne aluminijske felge s centralnim pričvršćivanjem koje „potpisuje“ kompanija Vossen i mogu se naručiti u 72 boje, a nije otkriven rezultat "dijete“ s kojom masa dvosjeda mora biti ispod standardnih 1.339 kilograma.
Kupci mogu računati na unaprijeđen adaptivni ovjes i još otvoreniji izduvni sistem s kojim će „grmljavina“ biti još izraženija, a u Novitecu se ovaj put nisu bavili pogonskom grupom, pa i "njihov“ STO pokreće 5,2-litarski atmosferski V10 motor koji razvija 640 konjskih snaga i 565 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za distribuciju snage na zadnju osovinu zadužen je superbrzi 7-stepeni automatski mjenjač.