Riječ je o S85 V10 motoru iz modela BMW E60 M5 proizvedenog 2008. godine, koji je jedva stao u motorni prostor. Ovaj tunirani 5,0-litarski atmosferski motor razvija 625 KS, gotovo četiri puta više u odnosu na originalni M3, ali ima još potencijala.
Međutim, to nije sve što se tiče modifikacija jer je Renner poradio i na ovjesu te je ojačao šasiju. Mnogo veći V10 motor je i značajno teži, pa je i to bio izazov za Rennerove stručnjake. Ugrađeni su novi amortizeri, opruge i stabilizator. Sigurnost i upravljivost su izuzetno važni, a tuner je obećao i da će svaki automobil imati servo upravljač, klima uređaj i još mnogo toga.
Eksterijer je originalan, ali promjena u unutrašnjosti ima. Mogu se izdvojiti novi klaster i ozvučenje, no unutrašnjost nije "nakrcana" modernom tehnologijom. Ipak, ne treba zaboraviti 18-inčne felge s Yokohama gumama, koje privlače pažnju.
Rennet traži oko 350.000 dolara za ovakav automobil, ali ima i povoljnije opcije.
Za mnoge je E30 M3 savršen, no ovaj tuner dokazuje da uvijek može bolje.