Prelijepa kreacija na točkovima predstavljena je tokom Monterey Car Weeka i nazvana je Veloce 12. Iako je većim dijelom zadržan Ferrarijev originalni dizajn, automobil zaista nakon modifikacija izgleda mnogo bolje. Neki će reći da je atraktivniji u odnosu na 12Cilindri, Ferrarijev novi flagship Grand Tourer.
Touring Superleggera je izradio novu karoseriju od karbonskih vlakana te je proizveo nova prednja i stražnja svjetla. Tu je i ojačana šasija, a automobil pokreće modificirana verzija originalnog 5,5-litarskog atmosferskog V12 motora. Ovaj motor je ponovo složen i ima novi sistem hlađenja, a kompanija je ugradila i aftermarket izduvni sistem. Motor je snažniji u odnosu na originalnu verziju te isporučuje 510 KS i 568 Nm obrtnog momenta, dok je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su 4,4 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 320 km/h.
Za zaustavljanje su zadužene Brembo kočnice sa šest klipova naprijed i četiri nazad. TracTive ovjes s prilagodljivim amortizerima osigurava da se klasični GT na cesti ponaša kao i moderni automobil.
Unutrašnjost nije zapostavljena te je presvučena prelijepom smeđom kožom prisutnom na sjedištima i armaturnoj ploči, a izrađena su nova dugmad i prekidači.
Proizvodnja modela Veloce12 je ograničena na svega 30 primjeraka. Konverzija košta 690.000 eura bez uračunate cijene donorskog automobila.