Američka kompanija RSR Project spada među najcjenjenije kompanije koje se bave restauracijama i modifikacijama na osnovici starijih generacija Porschea 911, a i posljednja kreacija posvećenog tima na čijem čelu je osnivač RSR-a Richard Schickman inspirisana je čuvenim Porscheovim trkaćim modelom 911 Carrera 2.8 RSR koji je sedamdesetih godina "žario i palio" na stazama širom svijeta.
Neimenovani kupac želio je da karoserija restomod „elfera“ bude u prepoznatljivim Gulf bojama koje su godinama pratile (i) Porscheove trkaće aktivnosti, a restomod proces (koji traje 15 mjeseci) počeo je traženjem Coupé "elfera“ koji je proizveden između 1984. i 1989. godine. U RSR-u insistiraju da osnovica za projekt ima istoriju bez udesa i karoseriju bez tragova hrđe.
Temeljito restauriran i modificiran automobil koji se krije iza naziva Gulf Blue 911 dobio je dorađen motor, mjenjač, ovjes i kočnice. Tu su i prepoznatljive dvobojne 15-inčne Fuchs felge na kojima su Michelin gume, a pojedini elementi karoserije s novim i olakšanim staklima jasno asociraju na prvi trkaći 911 s oznakom RSR.
Tehnički podaci i radna zapremina 6-cilindarskog boxer motora ispod zadnjeg poklopca s karakterističnim "duck tail" spojlerom nisu otkriveni, ali se zna da RSR Project kupcima restomod "elfera" nudi atmosferske motore čija radna zapremina iznosi 3.2, 3.4 ili 3.5 litara.
Mnogo vremena potrošeno je i na dotjerivanje tamne unutrašnjosti s analognim instrumentima i retro sportskim sjedištima u koju je na kraju ubačen i sigurnosni kavez. Obloge na vratima dizajnirane su po uzoru na obloge iz Carrere RS, a u cijeni ove restomod priče je i klima-uređaj.