Twingow 0,9-litarski TCe motor je smješten nazad te se njegova snaga prenosi na stražnje točkove preko manuelnog mjenjača koji je specijalno podešen za ovaj model. Mali motor isporučuje 110 KS i 170 Nm obrtnog momenta, zbog čega je gradski GT veoma zanimljiv za vožnju i uživanje bez velikih troškova.
Renault tek treba otkriti sve detalje o performansama, ali je obećao najbolji motor u klasi te ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od deset sekundi. Poznato je da za ubrzanje od 80 do 120 km/h treba manje od devet sekundi, a maksimalna brzina vjerovatno iznosi 165 km/h.
Osim snažnijeg motora, Twingo GT izgleda agresivnije te je ofarban u novu narandžastu boju ekskluzivno za ovaj model, koji je dostupan i u crnoj, bijeloj te sivoj boji.
Dio GT paketa su i 17-inčni naplaci od legura, a Renaultovi inžinjeri su rekalibrirali ESP i podeslili ovjes i upravljač kako bi Twingo bio agilniji i okretniji.
U unutrašnjosti je sportski upravlja. aluminijske papučice, metalna ručica mjenjača, kao Renault Sport oznake na pravogvima.
Cijena GT verzije još uvijek nije poznata. Tokom zime će se u prodaji naći sestrinski model, Smart ForFour koji je tunirao Brabus.