Komentari (80)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
U Hrvatskoj prošle godine registrovano preko 62.000 pa vi skontajte koja je razlika u standardu
sta zelis reci time?da je to bogatstvo jedne nacije?
Iz ovog mozes zakljuciti da gledajuci plate, radnik u HR moze kupiti dva nova vozila dok nas skupi lovu za jedan. Znaci u svakom slucaju je bolje imati 1000 km, nego 640 km.
PRIKAŽI ODGOVORE (8)
Da bi ste u BiH kupili bilo kakvo novo vozilo morate imati npr. Muz i zena oboje po 3000KM mjesecno, a to je 2% koji mogu.
Ma opet moras ograniceno ziviti brate
A inace su se u Jugoslaviji kupovali novi audiji, pa prosjecan radnik nije mogao obezbijediti sebi yugu
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Trziste je isto, samo sto je procenat kupovine polovnih auta veci nego novih, ali trziste je isto
Sigurno su to radnici kupili od minimalca 619 km jer kako gazde da kupe kad evo jadnici nemogu da doprinose plate.
Prije ce biti da su rast prodaje novih auta sprijecile cijene istih. Pohlepa je jbna stvar.
tih 12k kupilo jedno 20 ljudi koji preprodaju kola...
Imam pristojna primanja i mogu sebi omogućiti novo auto ali mi ne pada na pamet. Zadnjih 5 godina cijene su podivljale i ne pada mi na pamet iz svoga džepa financirati posrnule EU proizvođače. Moje sljedeće auto će najvjerojatnije bizi kinez.
Neka premijer Nikšić, uz čiji je blagoslov Poreska propustila da prinudno naplati 2,6 milijardi poreza i doprinosa, odgovori javnosti, ko će snositi odgovornost što je pola od firmi koje duguju ovolike poreze i doprinise, otišlo u stečaj. Te pare mora nadoknaditi Vlada, koja je dozvolila da firme, i pored ovolikog duga za poreze i doprinose, odu u stečaj sa ovolikim dugom. Prema zakonu, zna se rok, nakon kojeg Poreska uprava pokreće prinudnu naplatu doprinosa.
99% ovih novih auta su kupile firme za potrebe poslovanja .
Ko je kupio, sigurno nisu radnici koji su radili za 619 minimalca de
Budi siguran da neće nijedno novo neće kupiti ni radnik sa 2000 marka plaće, a ovi sa minimalnom od 1000 mogu kupiti eventualno golfa 4.
Ne zive svi samo od plate, rade ljudi za strance, honorarno, vamo tamo, malo sta se od plate kupuje ne znam kolika da je, to je za tekucih troskova zivota
Aferim ima se moze se toliko o 1000 km minimalca.
Hebem ti novinara nisu polovnjaci spriječili nego plate i standard
i cijene novih auta
Ma i ljudi sto prodaju polovna vozila nisu normalni sa cijenama. Razlika u cijeni izmedju novog i polovnog auta je postala mala. Primjer: KIA Sportage 2021, presla 150k, cijena 36.000 KM, a nova ford puma 41.000 KM. I bruku takvih primjera. Ma nikad ne bi dao tolike pare za polovnjaka.
Upravo to, polovna vozila su skoro ko nova po cijeni, haj da je to nesto jeftinije ali eno Kramar prodaje, svaki naravno presao isto oko 150 hiljada lafo, a cijena nije ispod 40 hiljada a za te pare mozes novo uzeti i da te ne docekaju odmah kvarovi
Uvoze raja krseve, jos kontaju jesam dobro uzeo, masina, obicno neki bmw star 15 godina presao pola miliona i zaturira ga po gradu konta vidi me jesam jak, jadno
Vecina stanovnistva BiH nema uopste auto
Mashala sve se neima
Pa ovo kupuju poslodavci , oni koji kukaju, sigurno nisu radnici .
Prije 25 godina imali smo oko 5.000 uvoza novih vozila sada 12.000.Tada je Hrvatska 35.000 a Slovenija 37.000 novih. Ni zasta nisu krivi stari auti polovnjaci nego korumpirane i krimogene etnonacionalisticke politicke elite. Pitate li se zasto 95 % gtađana kupuje viršle od 3,80 KM , napitke/soko e od 1,30 KM za 2 litra..