Porsche je predstavio prvi 911 Turbo za modelsku 1975. godinu te je tako podigao performanse svog popularnog sportskog automobila na viši nivo. Taj model je imao 3,0-litarski motor s turbopunjačem, široki body kit i masivno fiksno stražnje krilo, zbog čega je izgledao više kao trkaći automobil. U čast prvom proizvedenom modelu 911 Turbo, kao i povodom proslave 60. godišnjice od lansiranja originalnog modela 911, kompanija iz Stuttgarta je predstavila izuzetno posebni i unikatni 911 Turbo.
U ovom projektu su sarađivali Style Porsche, Porsche Exclusive Manufaktur i Porscheov regionalni ured za Bliski istok i Afriku, dok su ključnu podršku pružile kolege iz Heritage & Museuma. Inspirisan prvim historijskim modelom 911 Turbo, automobilom koji je Ferdinand Porsche poklonio svojoj sestri Louise Piech za njen 70. rođendan, unikatna kreacija sadrži suštinu bezvremenskog klasika te istovremeno uključuje elemente modernog dizajna.
Za one koji ne znaju, prvi 911 Turbo je imao karoseriju modela 911 Carrera uske šasije kombinovanu s većim stražnjim krilom kasnijih modela. Unutrašnjost je bila crvene boje i ukrašena Tartan tkaninom, koju je lično izabrala Louise Piech. Automobil je pokretao 2,7-litarski motor s turbopunjačem za razliku od većeg 3,0-litarskog motora koji je kasnije ugrađivan u automobile.
Baš kao i prvi automobil, unikatni 911 Turbo predstavljen dokom Icons of Porsche Festivala u Dubaiju lakiran je u srebrnu boju te sadrži klasične crno-crvene Porsche natpise u donjem dijelu vrata i bočnih panela, odmah iznad pragova. Felge s pet krakova također su inspirisane klasičnim modelom 911 Turbo, imaju polirani hromirani vanjski prsten, koji vizuelno odgovara nijansama karoserije.
Prvi 911 Turbo je imao motor sa zračnim hlađenjem, koji je isporučivao 260 KS. Nekoliko godina nakon dolaska na tržište dobio je veći 3,3-litarski motor sa 300 KS, koji se koristio do 1989. godine.