Kompanije planiraju povezati centar grada s Međunarodnim aerodromom O'Hare u Chicagu 2025. godine.
Osim što je dom Unitedovog sjedišta i najveći hub, aerodrom u Chicagu je idealan za testiranje letećih taksija. Primjera radi, vožnja između aerodroma i zapadnog predgrađa Rosemont može trajati od 35 minuta do više od jednog sata ovisno o saobraćaju. Čak i u jednom od gradskih vozova vožnja može trajati oko 45 minuta.
Archer procjenjuje da će let zračnog taksija između centra Chicaga i aerodroma O'Hare trajati samo 10 minuta. Program će u početku biti ograničen samo na ovu rutu, no postoje planovi i za druge rute prema okolnim zajednicama.
Iz Archera kažu da će ruta biti "konkurentna", no detalja nema. Čak i ako u početku zračni taksi bude "rezervisan" samo za klijente s "dubokim džepovima", program bi mogao biti ekološki koristan za okoliš. Archerov zračni taksi koristi električne motore i baterije te ne proizvodi emisije.
"Uzbudljiva nova tehnologija će dodatno dekarbonizirati naše načine transporta, napravit ćemo novi korak prema letovima u borbi protiv klimatskih promjena. Zadovoljan sam što će stanovnici Chicaga biti među prvima koji će iskusiti ovaj inovativni način putovanja", izjavila je gradonačelnica Lori Lightfoot.
Partnerstvo s Archerom je još jedan primjer "agresivnog" Unitedovog investiranja u leteće taksije. Prošle godine je kompanija naručila najmanje 200 letećih taksija od kompanije Eve Air Mobility, a to je uslijedilo nakon 10 miliona dolara ulaganja u Archer mjesec dana ranije.
Chicago ima robustan sistem transporta uključujući podignute vozove i autobuse, a cilj vlasti je da autobusi budu električni do 2040.godine. Danas se koriste 23 električna autobusa u ovom gradu. Ako sve bude išlo prema planu, leteći taksi će pomoći u smanjenju emisija i saobraćajnih gužvi.