Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nakaradna politika drzave , oke je da se vozi golf 2 i prolazi tehnicki pregled potpuno ne ispravan a golf 5 se nemoze uvesti radi norme. A kupovna moc stanovnistva nije prikladna euro 6 normi
Upravo to. Toliko neispravnih auta na cesti koji u velikoj većini i uzrokuju udese. Samo je potrebno otići ne neku pijacu oa da vidite s čim se dovozi i šta je registrirano.
Znas sta je jos bolnije, kupis vozilo u Njemackoj, na TV (tehnicki) odvezes prije izvoza ili autodiler to uradi za tebe i Zoll table ti sredi i dodjes u BiH i moras ponovo tehnicki raditi.. Ispred mene opel kadet, ubacili sondu u auspuh a ja je vidim proletila vani kroz rupu, kaze lik, sta je ovo ko da je elektro, 0 co2,i poslije vidim poso hrdjo, kako, nemam pojma nit me interesuje ali je svakako apsurd i nasa stvarnost..
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Ove nove Škode su 90posto za državne firme
Klix zabrinut zbog uvoza 11 godina starih auta. Evo neka klix doplsti svima razliku da vozimo nova auta
zasto ljudi kupuju nove skode?
KAKO TOLIKO UVOZITE A 8O%AUTA U BIH STAROSTI DO TRIDESET GODINA TO KAZU STATISKIKE U BIH.ILI UVEZE SE PUNO ALI NE PRODAJE SE.
Šta ste vi kontali? da ste industrijska sila svijeta pa da može te mijenjati auta ko čarape !!!,,, dobar polovnjak zlata vrijedi !!,, tko sesiječa fiča i , stojadina največih kanturina !!,, da ih je uono vrijeme bilo polovnjaka njemačke, francuske ili italijanske oroizvodnje bili bi na konju,,
Ja samo auta iz Amerike uvozim. Sa carinom, i svim troškovima prebaciavanja izacje oko 25% - 30% jeftinije nego kad bi isti takav auto kupio u bosni. Primjer, uvezao 2019 BMW X3, sa svim troškovima kostaloe 42,000KM a u Bosni ma ga nemožeš kupiti ispod 57,000KM (sa PDV-om)
Zbog tri nova godišnje sto idu u predsjedništvo . Eto zato
Tako i treba. Jedini nacin da cijene auta pocnu padat.
Pada prodaja sirom kontinenta, najbolje bi bilo da jos podignu cijene automobila
Imam Škodu Fabiu 2011 iz uvoza, troši 3.2L/100km, udobna, full oprema. Šta će mi šta bolje za ove naše rupe od puteva.
Pa ako je potrošačka korpa cca 3100KM a prosječna plata ( realna) cca 1100KM kako očekujete onda da neko kupi auto od 50.000KM? Ovdje govorimo o najnižim varijantama novog auta da ne pričamo o vw-u audiu itd. Znači standard nam je takav da većina stanovništva realnog sektora nema šanse da može sebi to priuštiti.Jednostavno ovi što imaju para pišaju po ovim što nemaju i tako je to
Bitno je da Vlada Federacije na čelu sa Niksicem i Vojinom Mijatovicem ima dva Tuarega, Audi, Arteone itd.
normalno da ce biti polovnjaci, kad nam je 80% stanovistva u kreditima, kredit za kucu, auto, telefoni, zivimo na rate
konjinau dvici me koci i zagadjuje preadamnom a ja u novoj toyoti. miči baraku s ceste
Golf 4 je još uvijek pristojno auto. Petica ne vrijedi ništa a šestica je nešto bolja. Tek sedmica je iskorak naprijed. Ili novija Škoda Oktavija. Električna auta neće nikada zaživjeti. Kao ni hibridi. Volio bih novog Golfa 4, nego auto na baterije.
električna auta i dalje rastu prodajom dok je dizel bezmal pa mrtav u evropi.
Nova auta u cijeni od 70 hiljada nude elektronike 35 hiljada. Autoindustrija će se dozvati kad padne na glavu, o dilerima ne vrijedi trošiti rijeci. Motor, zvuk, zapremnina, izrada nikad gora. Samo chipovi bitni.
Dize ti cijenu a stedi na kvalitetu, to je danasnja deviza