Sam u klasi automobila grupe N i zapremine do 1.600 ccm, Slaviša Riđešić nije imao težak zadatak ovaj vikend. Svoje nedjeljne vožnje je odradio sigurno i bez pretjeranog rizika na stazi. Tako je ubilježio sigurnu pobjedu i nije dozvolio sebi luksuz kao na subotnjim treninzima, kada je blago oštetio prednji kraj svog Peugeota 106.
Dokaz da u šampionatu BiH Harun Hadžić za sada nema konkurenciju u klasi N3, bila je i trka u Kotoru. Vrhunske vožnje dovele su ga do pobjede u šampionatu BiH, ali tehnički problemi su ga spriječili da se bori za pobjedu u generalnom plasmanu klase N3. Ipak, rezultat je i ovaj put bio zadovoljavajući pa je tako zauzeo treće mjesto od čak 13 takmičara s istim tipom automobila Honda Civic Type R.
Klasa E1-14 imala je samo jednog takmičara. Radivoje Orbović je debitovao u šampionatu za volanom Yuge. Bez puno rizika, Radivoje je sigurno dovezao svoj automobil do cilja i slavio u klasi.
Salih Ljubijankić je ponovo slavio u klasi E1-16. Njegova Honda Civic ga je slušala izuzetno dobro pa je slavio i u generalnom plasmanu bh.šampionata. Drugo mjesto u klasi je zauzeo Nihad Seferagić u VW Polu, a treće mjesto je osvojio višestruki prvak klase Bakir Hadžić u svojoj prepoznatljivoj Hondi Integri Type R.
Najjača klasa je klasa koja je donijela i najveće iznenađenje. Vodeći u klasi i generalnom poretku Šampionata Suad Hota, nakon sjajne prve vožnje, izletio je i znatno oštetio svoju Lanciu. Pobjeda je tako pripala Sanelu Ćehiću u Subaru Imprezi WRX STI, a drugo mjesto je osvojio Edis Hadžipašić.
Naredna trka se vozi 10/11. juni 2017. u Hrvatskoj na stazi Malačka kraj Splita.