Komentari (45)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ostavite bar kod 10% auta za ljude koji vole da šaltaju
I na vecini automatskih mjenjaca imas opciju da manuelno mijenjas brzine a kod malo jacih automobila se i na volanu mogu mijenjati...Imam i automatika i manuelca kojeg cu mijenjati za automatika jer se u manuelcu osjecam ko kakav de*il pritiscuci papucicu i vrteci onu cuunu gore dole lijevo desno....
Upravo tako
Onaj koji hvali manuelni mjenjač nikada nije imao automatik.
Jedina prednost manuelnog je da je neistrosiv, inace je automat velika udobnost i komfor
Ima neka čar u tom šaltanju, i nije isto ručno šaltati automatik i ručni mjenjač. Ali ostavite nam bar neku imitaciju mjenjača, da mogu držat ruku na njemu. Lijeva ruka na volanu, lakat na prozoru a desna ruka na mjenjaču i lagano.
Najvece smece od auta jos uvijek proizvodi auta sa petobrzinskim saltacem.Fuj seljak auto.
Al su se i nauzimali para za plutajuce zamajce
Cudi me da se CVT automatik (uglavnom Japanci) ne koristi u Evropi. Navodno sa njim motor uvijek radi u najoptimalnijem broju obrtaja
CVT mjenjac je idealan u teoriji a u praksi je obicno smece, nemas promjene brzine i uvijek imas isti zvuk kao da vozis skuter
Kada kupujes novo auto moras dati 1500-2500 EUR vise za automatika. Osim toga moras mu cesto mijenjati ulje za automatski mjenjac (bez obzira koji tip je u pitanju), Kod nas se za te pare kupuju kola koja ce ti sluziti jos 5 godina. Ima mozda smisla u velikim i skupim kolima. Za 90% Bosanaca je suvisan
Nije bas bez obzira koji ti je automat. DSG:u moras mijenjati ulje i filter svakig 60.000km a na hidraulicnim automatima se ulje mijenja poslije ca 150.000 km, ovisno o proizvodjacu
@TurboCigla ... u pravu si. Znao sam da je tako ali sam se pogresno odrazio
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
kad su jazavci
nastavak procesa kako od ljudi napraviti potpune debile nesposobne za bilo sta
Po meni je nekako gust voziti manuelni, iako automatik je ono, uzmi i okreci volan ne moras haman nista raditi.. ali gubi se neka ta car voznje kad svi mogu voziti, moram preci na avione :D
Manuelac uopste nije gust, gust je automatik sa F1 saltanjem
Ja vise volim manuelno, automatik ko da tramvaj vozis. Vjerovatno je stvar navike ali korištenje mjenjača ručno je odraz trmperamenta vozača. Ovamo stave par modova i to je to.
Slazem se drug, kakva ti vjestina i znanje treba da vozis automatik, to svako moze.
I automatika isto saltas ako hoces temperamentnu voznju, ako neces slobodan si da uzivas u voznji cak i guzvi u saobracaju, a da ne pricam brzini saltanja automatika
Smanjit ce sebi troskove a kupcima povecat.
koliko god usavrsavali automatike u praksi mjenjac ima manju potrosnju iako teoretski to ne bi trebao biti slucaj
šteta
ostavit ce za sportske
Nece, ovo je smanjivanje troskova i njihovo najveca trzista, Kina i SAD svi voze automat, a i u Evropi automat preuzima sve vise
sve sto valja ukidose, ne kazem da je los automatik al nekom je gust rucno mijenjat, tj da ima mjenjac a ne preko tipkica da mijenjas kao opcija sa automatskim
ovo je biznis a ne želim želim
Rucni mjenjac im je neistrosiv i ne zahtjeva serviz, a DSGu moras ulje i filter mijenjati svakih 60.000 Km
PRIKAŽI ODGOVORE (1)