Komentari (16)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Znaci beskrajno loše plastike će stavit Pogledajte samo nove BMW E ponos premium klase koliko prejeftine plastike ima a cijena auta od 50-200 hiljada eura
Znaci pravit ce jos losije automobile ako je to moguce ikako jer ovo trenutno je dno dna
Popravite kvalitet vozila i popravice se sve.
Štednja po svaku cijenu
Ma kapitalizam je takav , mora proci kroz krizu , bankrote i tako dalje.koliko CEO Forda, GM , Stelantisa, Vw zaradjuje? Pa onda vojska njihovih CEO cica? Recimo dvjesto puta platu dobro placenog radnika. I onda pukne Napoleonov sindrom, mosle da su nezamjenjljivi … i tako. A sve plate proizvodzaci na repu: sirovine, dinelovi itd
Pa odavno je ciganija stavila šipku za podizanje haube umjesto hidrauličnog podizača. Ah da, odavno se i nudi tzv 'R Line look ', znači samo izvana ofarbani branik u boju karoserije, a unutra sjedišta kao klupa u parku sa manualnom kurblom za podizanje. Ogavna marka automobila.
Naravno, prvi korak: pad kvaliteta.
Vala digli ste cijene auta jos malo bice u rangu Mercedesa..
Vidim da vecina ovdje gluposti valja... Smaniće troškove tako sto su osnovali novu firmu za proizvodnju i nabavku materijala za baterije. Također VW daje otpremnine ogromne radnicima da idu ranije u penziju.
Smanjiti broj radnika koji će raditi dupli posao za iste pare
Npr. ide pocinčavanje koje će prohrđati za 3 godine umjesto dosadašnjih 6. 😁