Prevladao glas razuma
121

Volvo odustaje od cilja da postane električni brend do 2030. godine

A. M.
Šveđani su objavili da službeno odustaju od svojih planova da postanu potpuno električni brend do kraja decenije. Prema novom planu, Volvo sada želi da prodaja električnih i hibridnih PHEV automobila čini najmanje 90 posto ukupne prodaje do 2030 godine.

U martu 2021. godine Volvo je službeno najavio svoj plan da postane potpuno električni brend do 2030. godine.

Tri godine kasnije, ovaj plan više ne vrijedi, jer je švedski brend upravo najavio da odustaje od tog cilja. Volvo je naveo tri ključna faktora zbog kojih je odustao od ovog plana.

Prvo, švedski proizvođač automobila vjeruje da je stopa razvoja infrastrukture za električne automobile sporija od očekivane. Drugi faktor je ukidanje ili smanjenje subvencija za ove automobile od strane nekoliko zemalja. Treći razlog se pripisuje uvođenju veoma visokih carina za određena tržišta.

Sada Volvo ima novi plan elektrifikacije. Prema njihovim riječima, skandinavski brend želi da prodaja električnih i plug-in hibridnih automobila (PHEV) predstavlja između 90 i 100 posto ukupne prodaje brenda do kraja tekuće decenije. Nadalje, Volvo navodi da će nastaviti s proizvodnjom automobila s termalnim SUS motorima nakon 2030. godine, ali će imati blage hibridne sisteme i proizvodit će se u ograničenim serijama.

Gledajući unaprijed, Volvo želi da PHEV i električni automobili čine između 50 i 60 posto ukupnih isporuka do početka sljedeće godine. Ovaj cilj je ambiciozan ako pogledamo isporuke brenda od aprila do juna 2024. godine. U ovom periodu, čisto električni automobili predstavljali su samo 26 posto ukupnih isporuka.

Iako je Volvo usvojio novi plan elektrifikacije, samo je jedna stvar ostala nepromijenjena u odnosu na prvobitni plan. Preciznije, Volvo želi postati karbonski neutralan brend do 2040. godine.