Problem s AEB sistemom otkrila je danska automobilistička organizacija FDM tokom testiranja krajem 2019. godine.
"Defekt je otkriven tokom većeg testa automatiziranih sistema vožnje (ADAS). Sistem kočenja u hitnim situacijama u slučaju Volva XC60 nije funkcionisao, što znači da automobil nije automatski aktivirao kočnice kao što se očekivalo prilikom prilaska specijalnom testnom jastuku iako je dizajniran da to učini. Video prikazuje kako se automobil nastavlja kretati ka prepreci bez usporavanja.
Volvo je preuzeo automobil i vratio ga u sjedište u Geteborgu, gdje je ustanovljeno da se radi o problemu širih razmjera te da je povezan sa softverskim problemom AEB senzora u vjetrobranskom staklu. Zbog toga su automobili opozvani kako bi se riješio problem koji je prisutan na modelima V90, S90, V60, XC60, XC40 i XC90 proizvedenim od 21. januara 2019. godine.
"Pomoćni sistem koji je dizajniran da zaustavi automobil automatski u specifičnim situacijama i samo kad je sudar neizbježan možda neće funkcionisati kako bi trebao u određenim situacijama i pri određenim temperaturama. TO znači da AEB sistem možda neće zakočiti kada se kreće prema određenim objektima, pješacima i biciklistima. Međutim, u slučaju pješaka i biciklista, sistem uvijek pruža vizuelno i zvučno upozorenje na sudar, kao i pomoć pri kočenju. Automobili su situgni za korištenje jer problem ne utječe na standardni kočioni sistem. Incidenata nije bilo", rekao je glasnogovornik Volva.
Kupci trebaju kontaktirati lokalnog distributera kako bi problem s AEB sistemom bio besplatno riješen. Novi automobili se opremaju najnovijom generacijom AEB softvera.