Komentari (16)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bar sam od klix komentatora očekivao malo progresivnog razmišljanja. Treba Volvo da završi kao Nokia? Evropska autoindustrija je u vrlo teškoj situaciji, kako preći na proizvodnju električnih vozila, a da se ne naruši posao hiljada dobavljača i proizvođača komponenti za SUS motore u Evropi. SUS motor ima oko 2000 pokretnih dijelova, a električni oko 20.
Ko mi nabroji 3 DUGOROČNE prednosti SUS motora u odnosu na električni plaćam mu kafu.
Nema od toga nista. E auta su preskupa i imaju problem sa baterijama i punjenjem tj pegla ziva svako malo stani pa puni bateriju sat-dva.
Naravno da će Henrik Green protiv motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Da su stavili Vin Diesela za direktora drugačija bi priča bila.
I to cemu biti kraj
Dizajn malo lošiji u odnosu na Francusku autoindustriju
Bio jednom jedan volvo...
Naftasi gube sigurno polako. !898 je konstruiran prvi elektricni auto. Muzejski primjerak postoji ali se slabo prica o tome jer smo poslije 123 godine zakoracili novu eru novih lobija.
Automobilizam gubi lagano, jer sve je manji broj mladih koji polazu vozacke dozvole (na zapadu)... Izgleda da nove generacije nisu spremne podnositi troskove koje vlasnistvo auta donosi... A da ne pricamo o drugim problemima sa autima, kao naci i platiti parking, serviz, potrosni dijelovi itd itd... Jer u zapadnim gradovima nema nigdje gratis parking, cijene napucane..