Lawrence Abele, dizajner Volvo Monitoring i Concept centra u Los Angelesu, te idejni tvorac novog sjedišta, je prilikom stvaranja na umu imao svoju vlastitu djecu.
"Za mene je sigurnost djeteta istinski prioritet, ali su klasična dječija sjedišta ponekad zaista zahtjevna za korištenje. To je vjerujem problem mnogim ljudima, tako da je bilo kakva pomoć roditeljima na ovom polju velika stvar", kazao je Abele.
Koncept novog sjedišta predstavlja nove mogućnosti, recimo da prijatelji mogu bez problema po potrebi prevesti nečije dijete, a bez potrebe za posjedovanjem klasičnog dječijeg sjedišta, koje zauzima dragocjen prostor u automobilu. Izuzetno je praktično kod prevoza taksijem, iznajmljenim automobilom ili autobusom.
Napuhavanje za 40 sekundi
Inovativno sjedište posjeduje napredni sistem integrisanih pumpi, koje su tihe i jednostavno konstruisane. Sjedište se može napuhati i ispuhati za manje od 40 sekundi. Ukupna masa sjedišta je manja od 5 kg, odnosno upola manje od konvencionalnog sjedišta. Kada je ispuhano, bez problema staje u ruksak, zajedno sa ostalim dječijim potrepštinama.
Unikatni materijali
"Inovativno sjedište, sastavljeno je od posebnog materijala, koje dobro podnosi pritisak napuhavanja, te zadržava maksimalnu čvrstoću u napuhanom stanju. To je tehnologija slična onoj u nautičkoj industriji i izvorno je razvijana za vojne potrebe", tvrdi Maria Hansson, projekt menadžer u Volvo Monitoring i Concept centru u Los Angelesu.
Pozicija suprotna od smjera vožnje je najsigurnija
Dječije sjedište na napuhavanje okrenuto je u suprotnom smjeru od smjera vožnje, jer je to dokazano najsigurniji način za prevoz djeteta. Dječiji vrat nije toliko jak kao vrat odrasle osobe, a u slučaju frontalnog udarca, glave putnika koji gledaju u smjeru vožnje naglo se kreću prema naprijed, što dovodi do velikog pritiska na vrat. Zbog toga bi dijete trebalo sjediti u smjeru suprotnom od smjera vožnje do najmanje 3-4 godine starosti.
Zapravo, idealno bi bilo kad bi svi unutar automobila mogli sjediti suprotno od smjera vožnje, ali je to danas nemoguće. Ipak, mlada djeca mogu i trebaju u automobilu sjediti u suprotnom smjeru što je više moguće. Prilikom razvoja novog sjedišta, cilj je bio napraviti sjedište koje je sigurnije od konvencionalnog, ali i da dizajnom, odnosno praktično bude maksimalno prihvatljivo.