Kada je 1982. stigla u Evropu, malena Nissan Micra je naišla na teško gostovanje na terenu na kojem su Polo i Fiesta već držali dominaciju. U to vrijeme se tek rađala plejada malenih gradskih modela, koji će u budućnosti brzo postati jako bitan točak evropske mobilnosti. Micra je bila među njima.
Shodno rastu popularnosti B segmenta osamdesetih u Evropi, Micra je zajahala taj talas i vrlo brzo se uvukla u evropske domove kao drugi auto u porodici. Lagana, okretna i ekonomična, izvana patuljasta, a iznutra komforna Micra, vrlo brzo se srodila se s evropskim cestama. Nissan je u četiri decenije lansirao pet generacija i isporučio više od sedam miliona primjeraka automobila na više od 160 tržišta svijeta i onda joj je popularnost, kao i većini rivala usljed najezde crossovera, naglo pala.
Nissan je od 1982. do 2023. godine proizveo pet generacija, a zadnje tri su bile klonovi Renaut Clija. Ostat će upamćeno da je Micra bila prvi japanski auto koji se 1993. godine okitio prestižnom titulom evropskog automobila godine.
Povratak Micre nije bio upitan, ali postoji samo jedan preduslov. Nova Micra će postati potpuno električni auto. Takav je sudbina male Japanke, a uzdrmani savez Renault-Nissan-Mitusbishi samo je potvrdio da već pripremaju električni gradski automobil zasnovan na modularnoj platformi AmpR Small i da će ga u Francuskoj proizvoditi Ampere, nova podružnica ove kompanije.
Iako nema mnogo informacija, već se naziru neki detalji o budućem modelu. Šesta generacija Nissan Micre će se pojaviti na tržištu 2026. godine. Koristeći postojeću platformu, Micra će biti razvijena na osnovu novog Renault 5 E-Tech koji je već na tržištu i o kojem znamo sve detalje. Potvrdu razvoja malih električnih modela o kojima Nissan ozbiljno razmišlja, potvrdila je nedavna infomacija, da će Japanci vjerovatno lansirati još jedno vozilo ispod Micre i to ono izvedeno iz novog Twinga.
Stoga već govorimo o tome da možda nova Nissan Micra u budućnosti neće biti početni model u asortimanu brenda, iako se još jedna hipoteza pojavila posljednjih dana iz Francuske. Šta ako nova Micra zapravo predstavlja ovaj budući mali model izveden iz Twinga, a ne nasljednicu s bogatom historijom? U ovom trenutku ne možemo potvrditi odgovor, ali dokument koji je procurio predviđa da se to neće desiti. Dakle, nova Micra će biti izvedena iz Renaulta 5.
Prvi tizeri koji se pojavljuju na internetu jasno daju obrise Renaulta 5 na čijoj platformi će biti prilagođena karoserija po uzoru na Micru treće generacije, popularni model sa "bublastim" farovima kojih najviše ima i na našim cestama.
Oba automobila će logično dijeliti i svoje električne pogonske sisteme, pa već sada očekujemo dolazak nove Nissan Micra s dvije opcije baterija, kapaciteta 40 ili 52 kWh i sa tri različita nivoa snage: 95, 120 i 150 KS . Očekuje se da će se njena autonomija kretati između 300 i 410 kilometara, zavisno od odabrane opcije, a Renault je već razvio opcije s tri ili četiri modeula u podnici s LFP baterijom s kojom Alijansa već planira sniziti cijene, ponuditi tržištu pristupačne i mnogo laganije električne automobile.
Iako se Renault 5 proizvodi u Douaiju, također u Francuskoj, očekuje se da će se nova Nissan Micra proizvoditi u Maubeaugeu zajedno sa nadolazećim Renaultom 4, također zasnovanim na istoj električnoj arhitekturi.