Za ovakav restomod projekat Range Rovera treba izdvojiti 148.000 eura
Među sve većim brojem kompanija koje se bave restauracijom i modifikacijom nekih od najpoznatijih automobila svih vremena svakako je i britanska kompanija Kingsley Cars u kojoj već dugo u život vraćaju stare Land Rovere i Range Rovere.
Jedan od njihovih posljednjih restomod projekata koji je zasnovan na Range Roveru prve generacije krije se iza naziva ULEZ Reborn Range Rover Classic, a akronimom ULEZ (Ultra Low Emission Zone) u Kingsleyu naglašavaju da restauriran i adekvatno modificiran Range zadovoljava stroge standarde o emisiji izduvnih gasova koji su na snazi u centralnim dijelovima Londona.
Posao počinje s ogoljenom karoserijom koja se temeljnom restauracijom vraća u tvorničko stanje, a naredni korak je dotjerivanje mehaničkih komponenti. Kupac može računati na (do posljednjeg šarafa) obnovljen 3,9-litarski V8 benzinski motor koji razvija 220 KS, a za sve koji su spremni na dodatna izdvajanja u opciji je i 4,6-litarski V8 sa 270 KS. Prijenos snage na obje osovine u oba slučaja obavlja se preko ZF-ovog 4-stepenog automatskog mjenjača.
Iza modifikacija koje su u duhu aktuelnog vremena kriju se LED svjetla, prednji i zadnji senzori za parkiranje, kamera za pomoć prilikom vožnje unazad, električni servoupravljač, grijana sjedišta, elektropokretani prozori i retrovizori... Pored vrhunskog audio-sistema tu su i neizbježne aplikacije Android Auto i Apple CarPlay za povezivanje s telefonom kojem je osigurano i bežično punjenje.
Boje materijala kojima je obložena kabina starog/novog Range Rovera mogu odgovarati bojama iz originalnog primjerka, ali su svi materijali koje u Kingsleyu koriste za oblaganje znatno kvalitetniji od originalnih.
Dobrostojeći ljubitelji klasike vjerovatno se neće obazirati na činjenicu da se za cijenu ovog Range Rovera može kupiti većina verzija najnovijeg Range Rovera pete generacije.