Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Samo što su prije imali avangardni dizajn i stvarali neke od najljepših i najaerodinamičnijih automobila ikad, a sad su toliko ružni da ih ne možeš pogledati. Ništa više od "streamline-a", sve kockasto. Prelazak na to da im cijela gama podsjeća na SUV-ove je totalni promašaj.
Vozio sam Sandera benzinca, odlicno auto. Samo bi savjetovao onima koji uzimaju da kupe malo jacu verziju ipak. Verzija koju sam ja vozio isla je 120 km/h na 4000 obrtaja, 150 5000, max brzina 170...i nije mogla preko 6000, sto je ipak slabo. Auto sa normalnom snagom treba da obrce 2000 na 120 u 5 brzini i 2000 na 150 u 6 brzini, to znaci motor od 1.6, 1.7., i vise a nikako, 1.1, 1.2... i sl....
Benzinac 1.6 2000rpm 150kmh?? Ti si lood
francuz je francuz
Objektivno govoreci, Citroen je kvalitetnije auto, ali cjenovno se nisu previse izdigli i to im daje rezultate. Npr nemoguce je porediti C5 i Duster, a gotovo isto kostaju, a onda imas Tiguan koji u najslabijoj opremi kosta gotovo 20000 vise sto je porez na budale.
Pa DS i Citroen sad trebaju da budu kao Renault i Dacia.