Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kakva je ovo gomila budalaština. Nikad na klizavoj površini ne koristite 100% kočnice jer to garantuje proklizavanje. Prilagodite brzinu i držite bar tri puta veće rastojanje od uobičajenog, kod kočenja nježno pojačavajte pritisak i zaustavićete se na vrijeme. Kad auto prokliže, od tog momenta ono nema vozača nego još jednog putnika.
Kakvo žutilo od kljix kočenja 😆
Svaki razuman covjek ce ignorisati ovaj neprofesionalni clanak o uputstvima kocenja zimi. Obrisite ovaj calank, nagrdicete nekoga!
jedna ispravka kod kocenja ne pritiskati kvacilo odmah, jer i motor koci sam od sebe kada pritisnete kvacilo sva sila auta se prenosi na diskove koji pretezno nisu dizajnirani u svakog auta isto, znaci opet morate imati individualno poznavanje sposobnosti vaseg automobila u svakom slucaju preporucujem da svak ode negdje na neku ravnicu gdje nema nikog i da osjeti i abs i kocenje
najjaci smo komenytatoei i rto anonomni cuj pameti drzat rastojanje kad je klizavo, koja pamet i mudrost....najjaci smo
Naglo i odlučno
Ovaj text interesantan google vozacima, koji za svako zasto idu na google. Onda ti isti nesta pametuju. Samo je na kraju falilo da napisete da je najbolje ne izlaziti i ne voziti ako je klizavo i mokro. Jadno brate dragi
Godina 2024.spremaju se leteći taxiji, na Balkanu piśu osnovama kočenja sa kvačilom. Sa.hebenim kvačilom!
Nikakvo kočenje na ledu, čuj stisnute kočnicu maksimalnom snagom, ako hoćete poginuti slobodno, na ledu pomaže samo kočenje motorom (u nižu brzinu veći obrtaji) neka motor uradi svoje i tapkati kočnicu, čuj svom snagom, svom snagom ne smiješ kočiti niti po savršenim uslovima, izleti ćeš skupa sa sjedalom napolje.
Kočenjem motorom je najveća greška kod prednje vuce. to je kao da samo kocis prednjim tockovima. Iskusio okretanje :)
clanak u stilu :vrijeme danas,pretezno oblacno sa lokalnim pljuskovima i suncanim intervalima,
mnogo napisano malo toga receno i od strane novinara i od strane pokedinoh komentara...uvijek kociti motorom ako moze, ako ne, jer se vozis prebrzo i ima leda a ti nisi drzo odstojanje, moli Boga, ne pritsci kvacilo jer te tek tad nema nigdje, lagano na kocnicu, ako ne mozes izbjec, zabij se jbg, bolke nego da skreces sa puta, u jarak ili u fap...
Znamo. Ne kociti
I sa novim zimskim gumama ce da proklize ukoliko se ne prilagodi brzina kretanja vozila, kod naglog potiska na kocnicu i zaustavljanja! Kratko i jasno. U Bosni bi vozaci prvo trebali tehnicki ispravna vozila da upravljaju, zatim da mozda razmisle o kupovini zimskih guma umjesto da voze na all season koje su presle 20 hiljada km ili ljetnim.
Nikako
kočiti brzinama
Ova članak je poziv na samoubistvo. Naglo kočenje i led, je proklizavanje i u većini slučajeva okretanje auta. Tri zlatna pravila vožnje, pogotovo zimi: 1. Prilagodi vožnju uslovima na putu. Vozi drugom ako treba, ne budaleši. Nema popravnog u vožnji najčešće.2. Polahko koči zimi, jer nema gume na ledu koja će stati. To znači drži rastojanje da imaš vremena.3. Nemaš dva života!!!
Pustio sam gas al sam kočio
Nikako !!!