Komentari (16)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
U najvećem broju slučajeva kad sam letio onda sam koristio kompaniju Airbus i velike su razlike u kvalitetu i postupku proizvodnje. Airbus je puno pouzdanija firma. Modeli koji su za pominjanje su A319, A320 i A321.
Superjumbo je topina... To kad zarula po pisti, pa, sramota me malo reći šta mi se sve desi sa telom....
Boeing 787 se sastoji od 1.4 miliona dijelova koji se proizvode u 102 zemlje svijeta. Prvo sto pomislim, je fakt da je svaki taj dio napravila firma koja je pobjedila na tenderu jer je bila najjeftinija. 😳
Nekad je jedna od tih firmi bila "Prva Petoletka" iz Trstenika, a boing je u to vreme bio poštovana firma..
cijena nikada nije odlucivala na tenderu, pored cijene postoje garancije isporuke, garancije kvaliteta, vrste materijala pa cak i nacin obrade tih materijala. cijena je zadnja sto se gleda na tenderu... kod nas u bosni jeste cijena najbitnija, a odlican primjer tome su nam ceste
American piece of shit
Ko da je alfa Romeo pravio avion
To je kada ti glavnu rijec vodi ekonomista da a ne inzinjer. Kasnije se hvataj za glavu.
Jedini koji se hvataju za glavu su porodice stradalih a ekonomist uzeo pare i boli ga briga a inžinjer kaže jesam vam reko
Ma dobar lete koliko vec nekoliko godina sa takvim trupom.
Šta je sad, ne radi mu ABS?
Sajla od ručne pretegnuta