Neprestana inovativnost na nivou proizvoda i komunikacije s ciljanom javnošću doprinijela je poboljšanju percepcije robne marke Elan.
Inovativnost brenda je osnovica razvoja i to je utjecalo na ponašanje i na odlučivanje kupaca prilikom odabira skija.
Kao jedan od predavača Bojan Križaj će ispričati svoja iskustva kako je voziti Amphibio skije, kod kojih se razlikuje lijeva i desna.
Elan je dobitnik mnogih nagrada za inovacije i dizajn, pa se od njega uvijek očekuje iskorak u ski industriji, zato će biti iznimno interesantno čuti ova predavanja na Sarajevo Marketing Summitu.
Možda vas zanima
Dostojanstvo za radnike
Čičić o minimalcu: Zašto ovolika galama oko 1.000 KM, da li se to koverta više ne isplati?
Praktični i ekonomični
Kupujemo mahom glomazne automobile, ali postoje modeli za preporuku ispod "četiri metra"
Vezani članci
Bogat program i priznanja
11. Sarajevo Marketing Summit otvara vrata inovacijama i kreativnosti
sarajevo marketing summit