"U Coca-Coli uvijek tražimo nove načine da pomognemo ljudima da dijele trenutke i iskustva jedni sa drugima. Ova kampanja je jedno od naših nastojanja da potaknemo ljude da pokažu svoje osjećaje na drugačiji način, da svojim najmilijim poklone lijepu riječ i dobru pjesmu. Muzika je oduvijek bila poseban način da ljudi međusobno komuniciraju, zbog toga vjerujemo da će ove poruke mnogobrojne ljude inspirisati da se povežu sa drugim na jedinstven način“ istakla je je Alma Šahbaz, rukovoditeljica komunikacija i odnosa sa zajednicom kompanije Coca-Cola HBC B-H Sarajevo. Kampanja će se paralelno odvijati na online i offline kanalima. Osnovni online kanal će biti web stranica www.recitopjesmom.ba.
Svaka boca će imati QR kod, nakon čijeg skeniranja potrošači imaju priliku odslušati pjesmu čiji se tekst nalazi na boci, prije nego je podijele sa prijateljima.
Putem web stranice kampanje www.recitopjesmom.ba Coca-Cola će vjerne potrošače redovno obavještavati o događajima u okviru kampanje. Sastavni dio korporativne Coca-Cola vizije je da, do 2020. godine pruži osvježenje širom svijeta i potakne na trenutke optimizma i sreće aktivnim i zdravim životom a svaki događaj koji je dio kampanje "Reci to pjesmom“ će uključivati elemente dinamičnosti, te će tako poticati ljude da plešu i tako osvajaju vrijedne i zabavne nagrade.