Da li će poskupljenje sirovina utjecati na rekonstrukciju tramvajske pruge u Sarajevu
Ocijenio je da ova rekonstrukcija predstavlja trenutno najsloženije građevinske radove u Bosni i Hercegovini, jer se dešava duž glavne gradske saobraćajnice i svakodnevno utječe na desetine hiljada ljudi u saobraćaju.
Kako je kazao, izvođač radova konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group se ugovorom obavezao da će radove izvršiti u okviru ponuđene cijene u dogovorenom roku.
"Na sastancima smo više puta uvjeravani da će se to i desiti. Svakog petka imamo te sastanke i nikada nismo imali izazove po tom pitanju", dodaje Šteta.
Obrazložio je sadržaj ugovora za rekonstrukciju pruge vrijedne više od 20 miliona eura, a što je osigurano kreditom kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Govoreći o tome istakao je da je riječ o FIDIC modelu ugovora, na kojem je insistirao finansijer.
"U sklopu tog ugovora postoji klauzula tzv. klizne skale kojom se omogućava prilagodba cijena materijala u skladu s prosječnom cijenom koju je registrovao Federalni zavod za statistiku. Moguće je da će doći do usklađivanja, ali ne očekujem da će to utjecati na cijenu utvrđenu ugovorom. Do sada je sve bilo onako kako smo ugovorili", kazao je.
Prema informacijama kojima on raspolaže, istakao je da je u toku nabavka šina koje bi u Sarajevo trebale biti transportovane u drugoj polovini sljedećeg mjeseca, a najkasnije početkom marta. Najavio je da će nakon toga početi ugradnja šina te je ponovio da je to u skladu s dogovorenom dinamikom koja podrazumijeva završetak rekonstrukcije do Remize u maju ove godine. Nakon toga slijedi rekonstrukcija do Čengić Vile, odnosno Marijin-Dvora.
Upitan da li će eventualno poskupljenje utjecati na samu dinamiku radova, Šteta je odgovorio da se to neće desiti. Naglasio je da samo elementarne nepogode mogu utjecati na dinamiku. Najavio je da će krajem januara početi isporuka novih trolejbusa te da će uoči početka sljedeće školske godine u javnom prijevozu biti 35 potpuno novih trolejbusa.