biznis
235
"Domaće je jače", nova kampanja Udruženja Kupujmo i koristimo domaće
Sponzorirani članak

Nakon tri uspješne promotivne kampanje domaći proizvođači okupljeni u Udruženju Kupujmo i koristimo domaće od 15. novembra ponovo će promovisati svoje proizvode.
U realizaciji agencije Studio Marketing Legend, a kroz duhovite dijaloge Emira (Emir Hadžihafizbegovića) i Gertrude (Lana Delić), svoje proizvode i usluge promovisat će MI Ovako, Violeta, Hoše, Pharmamed, BH Telecom, Meggle, Argeta, Bimal, Sarajevo osiguranje, Duhanpromet, Riva, Sefo, Adazal, Spanish market Limometal i Vispak.
Snimanje je proteklo u vedrom raspoloženju, a dio atmosfere prenosimo u kratkom videu.
Možda vas zanima
Vezani članci
Promocija širom Krajine
Kampanja "Od sad, moramo pametnije": Domaćim proizvodima do bolje ekonomije
"Kupujmo domaće 2021"