Domaćin je upoznao goste sa proizvodnim procesom, razvojnim planovima kompanije te najsavremenijom japanskom tehnologijom proizvodnje pelena koja će prvi put u Europi, biti lansirana upravo u BiH. Ovom posjetom, Amko Komerc je još jednom potvrdio svoju opredijeljenost za nastavak davanja podrše domaćim proizvođačima, a u okviru kampanje "Dani domaćih proizvoda".
"Naš temeljni cilj je poticati domaću proizvodnju. Vrlo je važno, kako u prodaji tako i proizvodnji imati uzajamni odnos povjerenja između partnera. Amko Komerc već je duže vrijeme naš pouzdani partner s kojim nastojimo što više surađivati. Smatram da će ova suradnja rezultirati još većim rastom domaće proizvodnje i prodaje", izjavio je direktor Uprave Violeta d.o.o. Petar Ćorluka.
Vlasnik kompanije Amko komerc Muamer Aleta, istakao je da je zajednička saradnja na projektu "Dani domaćih proizvoda" rezultat nastojanja i želje da se plasiraju kvalitetni domaći proizvodi kupcima široke maloprodajne mreže Amko komerca. Ovaj projekat pokazuje svjesnost obje kompanije da je jačanje bosanskohercegovačke privrede jedan od ključnih faktora uspjeha naše zemlje.
"Današnjom posjetom kompaniji Violeta, uvidjeli smo zašto je ova kompanija za tako kratak vremenski period postala regionalni lider koji kvalitetom i ponudom parira globalnim korporacijama", kazao je Aleta.
U svim maloprodajnim objektima Amko komerc-a u period od 11. do 20. decembra u toku je akcija "Dani proizvoda Violeta", u sklopu koje kupce očekuju specijalne cijene i akijska sniženja na odabrane artikle.