Komentari (120)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
iako imam auto nekih 10 tak godina, i ne znam kad sam se vozio busem zadnji put, nevjerovatno je da i pored toga sto voze na plin poskupljuju karte svaki put kad skoci cijena goriva u svijetu..to je isto ko svi mi sto vozimo auta na plin placamo skuplju registraciju auta, umjesto da nam bude duplo jeftinije zbog nezagadjenja okoline.. drzava apsurda..
@Harry Callahan sve to stoji, ali ako voze na plin kojem je cijena manje vise uvijek ista i popriicno niska, zasto prate cijene goriva na svjetskom trzistu? treba nekad i obicni gradjanin da ima neke koristi od ovih buseva na plin..i taksisti vecinom voze na plin a kad su digli cijenu sa 1 KM na 1,5 KM pravdali se poskupljenjem goriva u svijetu..
Bogami Tuzla po mnogo cemu krece na bolje.Bravo za Tuzlu
Ovo nije vijest. Bar ne u smislu novosti. Autobusi u Tuzli voze na plin odavno.
Imal kakav eko autobus na pelet?
Svakog dana,u svakom pogledu, Tuzla me sve više oduševljava Bravo Tuzla
GRAS-u je prije par godina bila ponudjena donacija da im se finansira konverzija svih dizel autobusa na plin, i oni su to odbili. Obrazlozenje clana upravnog odbora: onda ne bi mogli krasti naftu, od vozaca do direktora
Pohvale i treba napomenuti da ovo nije konverzija na LPG gas kakvu obično viđamo u BiH. CNG autobusi koriste prirodni gas kakav dolazi cijevima iz Rusije i po kilometriju je duplo jeftiniji od LPG gasa. Sagorijevanjem CNG-a gotovo nikako se ne ispušta NOX, SOx, a uopšte ne ispuštaju čvrste čestice (čadž).
130 GIPS-ovaca protiv 4500 GRAS-ovaca.Ovaj GRAS jači od OS BiH.
europa subencionira vozila na plin, a nasi gadovi od politicara povecavaju proviziju na plin. Gamad.
U BL imaju više od 6-7 godina autobusi na plin. Da li i u Zenici ima isto? Taksisti davno prešli na plin :) Dobri su bili hibridi Toyota Prius i Toyota Prius + u BL, ali nisu baš jeftini...
@Ronex Tako to je to kada ni BiH ne možeš obići, pa preko slika gledaš.
A pošto voliš sličice evo jedne za ćumur taxi http://www.muskiportal.com/wp-content/uploads/2012/04/foto2.jpg
za svaku pohvalu ako uzmemo u obzir cijenu plina brzo ce se ovaj korak isplatit
A kakve im koristi kad ce im sad poskupiti tehnicki pregled i povecati porez na plin..to samo kod nas ima
Da je drzavno, i dalje ni na lozu isao.
SDA=MAFIJA
Za pohvalu je medjutim nemogu da razumije kako se može pričati o mladjim vozilima ako su stari 12 godina?
Prosjek starosti AUTA (ne autobusa - privatnih automobila) u BiH je 17 godina. 12 godina je pak zivotni vijek autobusa prema UITP-u. Tj. Ovo su autobusi koje je jeftinije prodati nama nego raditi kompletan remont i opet placati vise takse.
Sarajevo pa i ostali gradovi trebaju obavezno da stimulišu gradski prevoz na ovakvo pogonsko gorivo.
Bravo Tuzla!!!