Ticketing industrija
32

Entrio Platforma osnažena investicijom Equity Partnera većom od 9 miliona eura

Klix.ba
Denis Sabolović, Berislav Marszalek, Sonja Trajanovski Marszalek, Slaven Kordić, Nikola Kličko
Denis Sabolović, Berislav Marszalek, Sonja Trajanovski Marszalek, Slaven Kordić, Nikola Kličko
Entrio Platforma osigurala je stratešku investiciju u vrijednosti većoj od 9 miliona eura od strane Invera Equity Partnera. Time je ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u Jugoistočnoj Evropi.

Osnivač i CEO Entrio platforme, Berislav Marszalek, povodom investicije izjavio je:

"Saradnja s Invera Equity Partnerima rezultirat će značajnim rastom platforme Entrio u svim segmentima poslovanja, jačanjem pozicije na postojećim tržištima te otvaranjem novih inozemnih tržišta. Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, kazališta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina".

Platforma Entrio osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica. Danas je Entrio vodeća event platforma u regiji, poslujući na tri tržišta: Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine.

Denis Sabolović, Investment Manager Invera Equity Partneri, nadovezao se:

"Invera EP će kroz snažnu dokapitalizaciju investirati u Entrio te podržati firmu u daljnjem rastu i razvoju, a operativno vodstvo, s punim povjerenjem ostaje pod postojećom Upravom: Berislavom Marszalekom i Sonjom Trajanovski Marszalek. Ovo je četvrta Investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza. Naše iskustvo u skaliranju takvih koncepata već je donijelo odlične rezultate na postojećim investicijama; isti ishod očekujemo i kod Entrija".

Entrio platforma već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode. U 2023. godini prodali su više od milion ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 miliona eura za preko 3.000 događaja, a što je ujedno rekordni rezultat u povijesti kompanije. Od osnivanja platforme, ovo je četvrta te najznačajnija investicija.