Kako piše Wall Street Journal, Facebook je u svom Advertiser Help Centru iznio informaciju kako u statističke podatke, koji se iznose u prosjeku, ne ulazi gledanje videa u trajanju ispod tri sekunde. Ovaj način brojanja pregleda uvećava stvarno vrijeme koje korisnici društvene mreže troše na gledanje video sadržaja.
Drugim riječima, time što je Facebook zanemario gledanje videa ispod tri sekunde, prosjek trajanja gledanja videa se primjetno povećava što kupcima prostora daje netačan uvid u domet svojih proizvoda. Ovaj način računanja je trajao dvije godine.
"Nedavno smo otkrili grešku u načinu na koji računamo trajanje gledanja videa. Greška je popravljena i ne utječe na naplatu korištenja prostora", tvrde iz sjedišta Facebooka.
Podatak je ipak uznemirio oglašivače koji su kupili prostor na Facebookovim videima po spomenutom principu.
"Dvije godine saopćavanja o prenapuhanom potrošenom vremenu gledanja videa je nedopustivo", stoji u saopćenju marketinške agencije Publicis Media.
Video reklame čine veliki dio prihoda kompanije Facebook. Naprimjer, 2015. godine firme su od Facebooka kupile reklamni prostor na videu u vrijednosti oko 68 milijardi eura.