Facebook zahvaljujući reklamama od milionske postala milijarderska kompanija
Početkom sedmice se proširila ionako preduga lista kompanija koje bojkotuju Facebook, zbog govora mržnje. Coca-Coli, Levi'su, Hondi i drugima u ponedjeljak su se, između ostalih, pridružili Adidas, Ford, te HP.
Facebook je 2019. godine od prihoda od reklama zaradio čak 69, 7 milijardi dolara. Zanimljivo je da navedena basnoslovna zarada najčešće ne dolazi od velikih kompanija poput Starbucksa ili Coca-Cole. Čak naprotiv, manje poznate kompanije više pune kasu ove gigantske društvene mreže.
“Facebook ima ogroman broj oglašivača, njih oko 8 miliona, a veliku većinu čine ‘mali biznisi’”, istakla je šefica odjela Sheryl Sandberg.
U poređenju s gore navedenim ciframa, Facebook je u samo deset godina postigao ogroman rast, te je sa 761 miliona dolara zarađenih 2009. godine, porastao na spomenutih skoro 70 milijardi dolara. Te godine Facebook je, na mjesečnoj osnovi, koristilo oko 350 miliona osoba, dok deceniju poslije reklame oglašivača dospijevaju do 2,6 milijardi korisnika na Facebooku i milijardu korisnika na Instagramu.
Podsjetimo, osnivač Facebooka Mark Zuckerberg je najavio da će se zabraniti objavljivanje sadržaja u kojem se tvrdi da su ljudi zbog svoje rasne, etničke, nacionalne, vjerske, seksualne, rodne pripadnosti prijetnja po druge. Pokretači kampanje protiv govora mržnje su optužili Facebook da ne čini dovoljno da onemogući govor mržnje i objavljivanje dezinformacija.