"Zadovoljni smo ovim rezultatom. Naše tržište je jako bogato osiguravajućim društvima i uslugama, ali se ASA Osiguranje uspjelo profilirati kao osiguranje koje ima konzistentnost i kvalitet", ističe Adnan Hodžić, izvršni direktor ASA Osiguranja.
ASA Osiguranje je također zadržalo vodeću poziciju među osiguravajućim društvima kada je u pitanju efikasnost i brzina rješavanja šteta. Naime, od prijavljenih 3.575 šteta riješeno je 3.124 što je 87,38% posto efikasnost u rješavanju šteta.
"Brzina i kvalitet je ono čime se vodimo. Za nas su naši klijenti i njihovo zadovoljstvo prioritet i žellimo da u nama imaju pouzdanog partnera. I u ovoj godini nastavljamo s radom na unaprijeđenju internih procesa, a posebno procesa obrade i isplate štete jer je to ono po čemu smo prepoznatljivi i drugačiji od ostalih", zaključuje Hodžić.
U 2012. godini ASA Osiguranje je obilježilo pet godina svog rada i postojanja. Tim povodom pokrenuta je kampanja u kojoj je Osiguranje svim svojim klijentima koji su u vremenu kampanje zaključili kasko osiguranje darovalo vrijedne poklone.