"Iako je očigledno da Snapchat nije bio spreman za život kao javno preduzeće, trenutno se susreće s problemima nevjerovatno brzog gubitka novca", govori analitičar Michael Nathanson.
On pretpostavlja da sporiji rast broja korisnika Snapchata proporcionalno dovodi i do umanjenih prihoda kompanije.
Izvršni direktor Evan Spiegel nedavno je zaposlenima u Snapchatu stavio do znanja da se trebaju maksimalno potruditi kako bi kompanija postala profitabilnija u 2019. godini, a izdao je i niz novih strateških ciljeva za borbu protiv konkurentnih društvenih medija.
Također, izvršni direktor Spiegel kritizirao je najnoviju verziju aplikacije Snapchat koja je izazvala nezadovoljstvo kod velikog broja korisnika i koja je doprinijela prvom značajnom padu dnevno aktivnih korisnika u posljednjem kvartalu.
"U našoj želji za inovacijama i predstavljanjem mnogih noviteta izgubili smo jezgro onoga što je Snapchat učinilo najbržim i najzanimljivijim načinom komuniciranja na svijetu", napisao je Spiegel u prošlosedmičnom podnesku.
Bitno je istaći i kako dionice Snapchata opadaju iz dana u dan, prenosi CNBC.