biznis
40

FMCG Summit: Kako podignuti FMCG u BiH na višu razinu?

Klix.ba
FMCG je skraćenica za "Fast-moving consumer goods" ili distribucija robe široke potrošnje. FMCG industrija su proizvodi koje ljudi koriste svakodnevno.

Kakvo je stanje FMCG i kako podignuti ovu industriju u BiH na višu razinu, na drugom Sarajevo FMCG Summitu u panelskom dijelu konferencije razgovarat će panelisti: Sead Bašić, Elma Pašić, Edin Ibrahimović, Nataša Gaon-Grujić i Miroslav Soldat.

Na okruglom stolu panelisti će tražiti odgovor na pitanje kako napraviti proboj FMCG u BiH? Tržište nudi puno prilika – dešavaju se preokreti na tržištu, potrošači mijenjaju navike, konkurencija je sve jača...

Kako to iskoristiti? Kako unaprijediti KAM? Gdje su prilike za poboljšanje odnosa sa trgovačkim lancima?

Na ova pitanja i mnoga druga odgovorit će se na FMCG Summitu, koji se održava sutra, 19.04. u Kongresnom centru Terme. Moderator okruglog stola je Darko Vaselić, ekspert za Category Management InAkademije.

Partneri: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Atlantic Grupa, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o. Peugeot Koncesionar, LRC BIS.

Medijski partneri: RSG, Hayat, Pink BH, ATV, Face TV,OBN, Klix, Faktor, RTV USK, Business Magazin, Novaoprema, Led media, InStore magazin, InBar magazin, Talk in Business, Manager, Dnevni list.